راهنماي خريد كارواش خانگي

مجله پزشکی و سلامت

بررسی مقالات پزشکی

راهنماي خريد كارواش خانگي

mm
مجله پزشکی و سلامت بررسی مقالات پزشکی

راهنماي خريد كارواش خانگي

 

يكي از امكانات كارآمدي كه در بين تمام امكانات ذكر شده در بخش قبل به آن اشاره شد، كارواش خانگي مي باشد. براي برخي از ما شستشوي وسيله نقليه و ماشين كاري بسيار زمان بر است يا براي برخي ديگر اين يك كار يك فعاليت دشوار و ترسناك است كه حتي ممكن است به شكستن كمر آنها منجر شود.

 

 از طرفي شستشوي ماشين در كارواش هاي صنعتي در واقع دومين عامل آلودگي آب هاي سطحي در ايالات متحده و ساير كشورها است كه به خودي خود يك مشكل بسيار بزرگ مي باشد. بنابراين در چنين شرايطي استفاده از يك كارواش خانگي مي تواند گزينه بسيار مناسبي براي افراد و محيط زيست باشد.

 

البته استفاده از كارواش هاي خانگي تنها براي شستشوي اتومبيل و خودرو استفاده نمي شوند؛ از اين دستگاه هاي كارواش مي توان براي شستشوي حياط، محوطه حيات و باغ، نماي ساختمان ها و … نيز بهره برد.

 

امروزه شركت ها و برندهاي متعددي در جهان وجود دارند كه به كار طراحي و توليد كارواش هاي خانگي مشغول هستند كه در اين ميان شركت هيونداي نيز از نام و كيفيت معتبر و قابل قبولي برخوردار مي باشد. از جمله كارواش هيونداي.

 

شركت كارواش هيونداي يا همان شركت هيوندا يك شركت كره اي مي باشد و با توجه به اين مطلب كه شركت هيونداي ساخت كجاست مي توان گفت كه در واقع كارواش هاي خانگي هيونداي يكي از شناخته شده ترين انواع كارواش خانگي در جهان مي باشند كه طرفداران بسياري نيز دارد.

 

به طور كلي براي مصارف خانگي و نيمه صنعتي كارواش هاي برقي از كارواش هاي بنزيني مناسب تر هستند؛ تميز تر و كم سر و صدا تر هستند، خيلي ساده و تنها با فشردن يك دكمه روشن مي شوند، سبك تر هستند و به راحتي از پس انجام وظايف مورد نياز يك كارواش خانگي و نيمه صنعتي بر مي آيند.

 

كارواش هاي بنزيني براي كاربردهاي سنگين ساخته مي شوند. معمولا قدرت بيشتري از كارواش برقي دارند و براي انجام كار پيوسته و طولاني مدت و يا پروژه هاي بزرگ مناسب هستند. كارواش بنزيني از آن جا كه به برق نياز ندارد قابليت جابه جايي بيشتر دارد و در جاهايي كه دسترسي به برق آسان نيست هم كاربرد دارد. اما بايد توجه داشت كه به علت مصارف كاملا صنعتي و قيمت بسيار بالاتر نسبت به كارواش هاي برقي ،اين دسته از كارواشها زياد مرسوم نيستند.

نكات مهم هنگام خريد كارواش خانگي

وزن مناسب: نخستين نكته اي كه بايستي به هنگام خريد كارواش خانگي به آن توجه نماييد، قيمت و ابعاد دستگاه مورد نظر شما مي باشد. فراموش نكنيد كه كارواش مد نظر شما قرار است در محيط هاي غير صنعتي و بزرگ مورد استفاده شما قرار بگيرد، پس بايد هم از وزن مناسبي برخوردار باشد و هم داراي ابعاد و طراحي قابل قبولي جهت سهولت در امر جا به جايي باشد.

 

طول كابل منبع تغذيه: تقريبا تمام دستگاه هاي پمپاژ كننده دنيا با برق مستقيم شهري به كار مي افتند و در اين بين، برخورداري از كابل بلند متصل كننده اين نوع از دستگاه به منبع تغذيه مورد نيازشان، مي تواند هم سبب راحتي بيشتر شما در هنگام استفاده از كارواش هاي خانگي گردد و هم دغدغه نبود پريز برق در برخي از مكان ها را برايتان تا حد قابل قبولي كاهش دهد.

 

موتور قدرتمند: دقت كنيد اگر قرار باشد شما براي شستشوي هر نقطه اي در محيط شخصي خود، چندين و چند مرتبه از كارواش خانگي تان استفاده نماييد، زمان زيادي را صرف خواهيد نمود و انرژي بسياري را تلف خواهيد كرد! پس بهتر است به هنگام خريد يك كدام از اين دستگاه پاكسازي كننده خانگي حتما به توان موتور به كار رفته در ساخت آن و همچنين قدرت پاشش آب از درون دستگاه به بيرون را مد نظر خود قرار دهيد.

 

از ديگر نكاتي كه در هنگام انتخاب كارواش خانگي بايد درنظر داشته باشيد مدت زمان استفاده از اين دستگاه است. چنانچه قرار باشد كارواش خانگي به صورت محدود به كار گرفته شود انتخاب دستگاه هايي كه داراي direct drive هستند بهترين گزينه به شمار مي رود. متقاضياني كه تمايل دارند دستگاه قدرتمند اما كم وزن و كم هزينه اي را خريداري كنند اين مدل از كارواش هاي خانگي بهترين گزينه خواهند بود. البته بايد به اين نكته نيز توجه داشت كه پمپ دستگاه با سرعت بسيار زيادي خواهد چرخيد و اين مسئله مي تواند استهلاك دستگاه را تسريع كند اما در كاربرد محدود مشكلي را به وجود نمي آورد.

اگر مدت زمان استفاده از كارواش خانگي بسيار زياد باشد بهترين گزينه استفاده از دستگاه هايي است كه از پمپ هاي تسمه اي در آن ها استفاده شده است. چرا كه سرعت چرخش كمتري داشته و استهلاك آن نيز به ميزان قابل توجهي كاهش پيدا كرده و مدت زمان بيشتري كارايي خواهد داشت.

 

انواع كارواش هيونداي

بطور كلي تنوع در اين حوزه از محصولات هيوندا نيز به چشم مي خورد. انواع مختلف كارواش هاي هيونداي مانند كارواش چند كاره هيونداي يا كارواش چهار كاره هيونداي و كارواش سيار هيوندا از جمله مدل هاي پرطرفدار كارواش هاي هيوندا مي باشند.

 

 به عنوان مثال كارواش چهار كاره هيونداي با قدرت موتور 800 وات و تواني معادل با1500 وات كه داراي 2 نازل جاروبرقي، تفنگي و لنس مي باشد كه وزني معادل با 8 كيلوگرم دارد و با گارانتي 1 ساله به مشتري تحويل داده مي شود. قدرت مكش اين كارواش معادل 16 كيلو پاسكال و توان مكش آن برابر با 220 وات مي باشد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 28 ارديبهشت 1401 | 15:40 | نویسنده : mm |
.: Weblog Themes By Slide Skin:.